»Srečujemo se z izzivi, razumljivo, generacije so drugačne, kot so bile pred leti, ampak se mi zdi, da če imamo vsi neko skupno misijo, da želimo otroku pomagati, potem najdemo pot.«
»Če bi bilo treba opraviti nadure ali zagotoviti pomoč od kje drugje, vključno s študenti pedagoške stroke, pa bodo to reševali s skupnimi močmi.«
»Pogosto grem iz svoje kože, v smislu, da če naredijo neki izziv, jim pokažem in izpolnim obljubo. Tako sem bil pred leti oblečen v Pikachuja, ravno s tem namenom, da sem jih spodbudil.«
»Ministrsko funkcijo prevzemam z zavedanjem, da izzivov v šolskem sistemu ni malo, obenem pa s prepričanostjo, da bomo mnoge od njih tudi uspešno naslovili.«
»Zavedamo se kritičnosti tega izobraževanja na daljavo, vemo, da ga vsepovsod ni mogoče izvajati, ko gre za klinične vaje in podobno.«
»Predvsem se mi zdi pomembno, da dijakom učitelj prisluhne, da mogoče vidi, kaj so njihovi interesi, da tudi pokaže svojo človeško plat in da najdemo skupni imenovalec.«
»V javnosti je pogosto slišati, kot da je država oziroma ministrstvo nasprotnik teh javnosti, sam vidim reševanje izzivov in konfliktov, ki nastanejo, v konstruktivnem sodelovanju.«
»Učiteljem želimo dati tudi več avtonomije pri poučevanju in jih dlje časa obdržati v procesu lastnega izobraževanja.«
»Zato si želi, da bi to prepustili dogovoru v sklopu kolektivne pogodbe in skupnega dogovora z vsemi relevantnimi deležniki, da se ne bi pojavil 'neposredni politični poseg pri tej odločitvi'.«
»Splošno rečeno, lahko ugotovimo, da imamo v Sloveniji dobre učitelje, ki so ustrezno pripravljeni na poučevanje, izpopolnjujejo svoje znanje in so predani poklicu, obenem pa si želijo več podpore pri izzivih, kot sta uvedba digitalne tehnologije in več podpore pri mešanih skupinah,«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju